• وبلاگ : صداي پاي باران (ادبي)
  • يادداشت : عزيز
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    http://www.tasnim50.parsiblog.com/

    عزيز رهبرِ جانم! نبينم روزي را که غصه‌اي بر دلت سنگيني کند، من آن روز خواهم مرد، تو بخند من خود يک تنه، يک جا خريدار تمام غصه‌ها و درد دل‌هاي تو خواهم بود... تو خود ديدي که چقدر جان فدايي داري، نه تنها قم، تمام ايران، تمام شيعه و تمام انسان‌هاي آزاده جان فداي تو هستند، چرا که تو حجت ناطق الهي بر روي زميني... رهبر عزيزم! کلام و عمل تو فصل‌الخطاب زندگي‌مان است، آسوده خاطر باش که با تمام وجود دوستت داريم و تا پاي جان در کنارت خواهيم ماند و در برابر تمام فتنه‌ها خواهيم ايستاد و تو نيز برايمان دعا کن تا با بصيرت و شناخت تو، مولايمان مهدي فاطمه را بيشتر درک کنيم، خدايا! دستان رهبر عزيزتر از جانم را در دستان مولايمان قرارده، و ما را از محبين و منتظرين و ياران مخلص و کاربلد و کار آمد آقا قرار ده.

    تلخ‌ترين لحظه‌ي ديدار فرا رسيد، مگر مي‌توان دل کند از آرام جان! ما که چشم و دل‌مان سير نشد از ديدار جانان... اما چاره‌اي نبود، حال عجيبي داشتم، مگر تو را بارها زيارت نکرده‌ام، اما تو بگو اين بار چرا حال و هواي ديگري دارم؟ جرا اينقدر بي‌قرارم؟ آشوبي در دلم بر پاست! خدايا! کم‌کم کن... چگونه تو را بشناسم و آنگونه که شايسته‌ي تو است اطاعتت کنم؟ هر بار که تو را زيارت مي‌کنم، حب و علاقه‌ام به تو دو صد چندان مي‌شود؛ عشقي که از جنس اين خاک و زمين نيست که فقط با مقياس الهي مي‌توان درکش کرد.

    لحظه ديدار آرام آرام نزديک مي‌شد‌، وارد ميدان آستانه شديم؛ ساعت به کندي مي‌گذشت، خدايا کي اين همه چشم انتظاري به سر خواهد آمد! قرآن خواندند و کلي برنامه اجرا کردند، اما مگر اين دل‌ها‌ي بي‌قرار آرام مي‌گرفت! صبر و طاقت‌مان تمام شده بود، همه سر پا ايستاده بوديم، ناگهان شوري به پا شد، موذنِ عشق اذان آمدن يار را خواند، نقاره‌ها به صدا درآمد، امير دل‌ها از در آمد... خوش آمد... صلي علي محمد / رهبر ما خوش آمد... عزيز رهبرمان، تاج سرمان، نفسمان، جانمان، محبوب دل‌مان، همه‌ي هستي‌يمان... خوش آمدي... همه عشق، همه شور، همه مستي ديدار، همه اشک، همه دل و همه زمزمه‌ي يار... همه بلند بلند و با هق هق گريه به آقا ابراز عشق و علاقه مي‌کردند و آقا با گوش جان همه را مي‌شنيد. الهي شکر به وصال جانان رسيديم

    به اميد داشتن يک ازدواج پايدار، بهنگام و آسان براي هر جوان ايران زمين

    با روبان قرمز همکاري نماييد

    فروش کدهاي شارژ تلفن همراه ارزانتر از همه جا